Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vstřikovací trysky, ventily, rozdělovače paliva

Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmotyPrvní problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.


Probíhá načítání komponenty
AP12471C
Nový díl

Tryska vstřikovací 03G130073G - TDI-PD 2...

12 080 Kč
9 983,47 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Originální vstřikovací tryska pro systém vstřikování TDI-PD pro vozy Škoda Octavia II...
Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-CR - VDO / Siemens
Nový díl

Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-...

10 547 Kč
8 716,53 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Nová vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Fabia II facelift, Roomste...
IMG_8776
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 03L130277Q - 2.0 TDI-...

7 682 Kč
6 348,76 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Nová vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Octavia II facelift, Super...
Tryska vstřikovací 04L130277AE - originál
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 04L130277AE - originá...

6 594 Kč
5 449,59 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Originální nová vstřikovací tryska pro motory 2.0TDI 130kW/135kW/140kW
Vstřikovač CR - 04L130277AC
Akce
Nový díl

Vstřikovač CR - 04L130277AC - Originál

6 074 Kč
5 019,83 Kč bez DPH
ks
Skladem
Nová originální vstřikovací jednotka značky Škoda pro motor 2,0 TDI (81 a 110 kW) Com...
IMG_0305
Akce
Novinka
Nový díl

Tryska vstřikovací 2.0 TDI-CR 147kW - 05...

5 478 Kč
4 527,27 Kč bez DPH
KS
Skladem
Nová originální vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Octavia IV, Sup...
Vstřikovač CR - 04L130277AB
Akce
Nový díl

Vstřikovač CR - 04L130277AB

4 235 Kč
3 500,00 Kč bez DPH
ks
Skladem
Zbrusu nová vstřikovací jednotka pro motor 1,6 TDI Common Rail, originál značky Škoda...
Vstřikovací ventil 06A906031CT pro 1.6i 75 kw - VDO
Nový díl

Vstřikovací ventil 06A906031CT pro 1.6i ...

3 243 Kč
2 680,17 Kč bez DPH
Objednáno
Nový benzínový vstřikovací ventil od originálního výrobce Siemens / VDO pro motory BG...
AP12406B
Nový díl

Vstřikovací ventil 03F906036B pro 1.2 TS...

2 949 Kč
2 437,19 Kč bez DPH
Objednáno
Benzínový vstřikovací ventil od originálního výrobce Magneti Marelli pro motory CBZA,...
Vstřikovací ventil 03E906031C pro 1.2 12v HTP - originál
Nový díl

Vstřikovací ventil 03E906031C pro 1.2 12...

2 933 Kč
2 423,97 Kč bez DPH
KS
Skladem
Originální nový benzínový vstřikovací ventil pro motor BZG, CGP, CJLA, CEVA 1.2 12v H...
Vstřikovací ventil 036906031AB pro 1.4 16v 55 kw - originál
Výprodej
Nový díl

Vstřikovací ventil 036906031AB pro 1.4 1...

2 816 Kč
2 327,27 Kč bez DPH
Objednáno
Originální nový benzínový vstřikovací ventil pro motor BKY 1.4 16v 55 kw. Označ...
Vstřikovací ventil 03E906031 pro 1.2 12v HTP - originál
Výprodej
Nový díl

Vstřikovací ventil 03E906031 pro 1.2 12v...

2 522 Kč
2 084,30 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Originální nový benzínový vstřikovací ventil určen pro motor AZQ, BME 1.2 12v HT...

Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.

Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?

  • První závada se projevuje pomalou reakcí auta. Vstřikovač reaguje pomalu na příkazy řídicí jednotky a nepřesně dávkuje. To má za důsledek zvýšenou hlučnost motoru a spotřebu, kolísání tahu a volnoběhu. Za tyto projevy může nárůst vnitřního tření.
  • Druhou závadou bývá nadměrný přepad. Projevuje se uvedením auta do nouzového režimu se sníženým výkonem. Viníkem je špatně těsnící ventil řídicí dávky paliva. Do přepadu se dostane větší množství paliva a problémy jsou na světě.
  • Poslední častou závadou je špatné rozprašování. To způsobuje zvýšenou kouřivost, dochází k lokálnímu přehřání a propálení pístu. Auto je hlučné a má znatelně nižší výkon. Na vině bývá v tomto případě opotřebená tryska, jejíž paprsek nemá pravidelný tvar a na některých místech není dostatek kyslíku na naftu.

Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.

Proveďte test vstřikovačů

Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.