Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vstřikovací trysky, ventily, rozdělovače paliva

Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmotyPrvní problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.


Probíhá načítání komponenty
IMG_0305
Akce
Novinka
Nový díl

Tryska vstřikovací 2.0 TDI-CR 147kW - 05...

5 478 Kč
4 527,27 Kč bez DPH
KS
Skladem
Nová originální vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Octavia IV, Sup...
AP12471C
Nový díl

Tryska vstřikovací 03G130073G - TDI-PD 2...

12 080 Kč
9 983,47 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Originální vstřikovací tryska pro systém vstřikování TDI-PD pro vozy Škoda Octavia II...
AP46890A
Nový díl

Sada těsnění vstřikovací trysky 04L130SA...

144 Kč
119,01 Kč bez DPH
Objednáno
Sada těsnění vstřikovací trysky 04L130SADA
AP12406B
Nový díl

Vstřikovací ventil 03F906036B pro 1.2 TS...

2 949 Kč
2 437,19 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Benzínový vstřikovací ventil od originálního výrobce Magneti Marelli pro motory CBZA,...
Tryska vstřikovací 04L130277AE - originál
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 04L130277AE - originá...

6 594 Kč
5 449,59 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Originální nová vstřikovací tryska pro motory 2.0TDI 130kW/135kW/140kW
Šroub M6X88 - WHT003179 - originál
Nový díl

Šroub M6X88 - WHT003179 - originál

68 Kč
56,20 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Originální šroub pro uchycení trysky vstřikování paliva do hlavy motoru 2.0 16v TDI-P...
Vstřikovací ventil 06A906031CT pro 1.6i 75 kw - VDO
Nový díl

Vstřikovací ventil 06A906031CT pro 1.6i ...

3 243 Kč
2 680,17 Kč bez DPH
Objednáno
Nový benzínový vstřikovací ventil od originálního výrobce Siemens / VDO pro motory BG...
IMG_8776
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 03L130277Q - 2.0 TDI-...

7 682 Kč
6 348,76 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Nová vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Octavia II facelift, Super...
Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277Q
Nový díl

Sada těsnění vstřikovací trysky 03L13027...

105 Kč
86,78 Kč bez DPH
Objednáno
Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277Q
Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B
Nový díl

Sada těsnění vstřikovací trysky 03L13027...

149 Kč
123,14 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B
Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-CR - VDO / Siemens
Nový díl

Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-...

10 547 Kč
8 716,53 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Nová vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Fabia II facelift, Roomste...
Vstřikovací ventil 03E906031C pro 1.2 12v HTP - originál
Nový díl

Vstřikovací ventil 03E906031C pro 1.2 12...

2 933 Kč
2 423,97 Kč bez DPH
KS
Skladem
Originální nový benzínový vstřikovací ventil pro motor BZG, CGP, CJLA, CEVA 1.2 12v H...

Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.

Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?

  • První závada se projevuje pomalou reakcí auta. Vstřikovač reaguje pomalu na příkazy řídicí jednotky a nepřesně dávkuje. To má za důsledek zvýšenou hlučnost motoru a spotřebu, kolísání tahu a volnoběhu. Za tyto projevy může nárůst vnitřního tření.
  • Druhou závadou bývá nadměrný přepad. Projevuje se uvedením auta do nouzového režimu se sníženým výkonem. Viníkem je špatně těsnící ventil řídicí dávky paliva. Do přepadu se dostane větší množství paliva a problémy jsou na světě.
  • Poslední častou závadou je špatné rozprašování. To způsobuje zvýšenou kouřivost, dochází k lokálnímu přehřání a propálení pístu. Auto je hlučné a má znatelně nižší výkon. Na vině bývá v tomto případě opotřebená tryska, jejíž paprsek nemá pravidelný tvar a na některých místech není dostatek kyslíku na naftu.

Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.

Proveďte test vstřikovačů

Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.