Čela, příčky (chladičová stěna) jsou na automobilu důležitější, než by se možná mohlo zdát. Tyto díly zpevňují celou přední část vozidla. V případě nárazu nebo srážky jsou tedy tyto části první, které začnou pohlcovat energii. Musí být proto vyrobené z kvalitního materiálu, být velmi odolné a pevné. Všechna náhradní čela a příčky vybíráme s maximální pečlivostí tak, aby ve vozidle splňovaly svůj účel a vyhovovaly daným kritériím.
| Kód produktu | Název | Sklad | Cena bez DPH | Cena s DPH | |
|---|---|---|---|---|---|
| N90974701 | Šroub samořezný M5x16 N90974701 | Skladem | € 0.17 | € 0.21 | |
| N90653901 | Sponka přídržná 16x7,6x3,2 N90653901 | Skladem na externím skladu | € 0.45 | € 0.54 | |
| 6U0827525 | Doraz pryžový 6U0827525 | Skladem | € 0.51 | € 0.62 | |
| 6Q0823567 | Příchytka bowdenu lanka otvírání kapoty 6Q0823567 | Skladem | € 0.74 | € 0.89 | |
| WHT000425 | Šroub M6x62 WHT000425 | Skladem | € 1.10 | € 1.33 | |
| 1T0823567 | Příchytka bowdenu lanka otvírání kapoty 1T0823567 | Skladem na externím skladu | € 1.60 | € 1.93 | |
| 1J1823633A-dpa | Držak páčky otvírání kapoty 1J1823633A - DPA | Skladem | € 2.36 | € 2.86 | |
| 357823591 | Průchodka bowdenu kapoty 357823591 | Skladem na externím skladu | € 4.29 | € 5.19 | |
| 1J1823633A-orig | Držak páčky otvírání kapoty 1J1823633A - originál | Skladem | € 5.66 | € 6.85 | |
| 5J0121283D | L vedení vzduchu k chladiči Fabia II / Roomster facelift 5J0121283D | Skladem na externím skladu | € 5.74 | € 6.94 | |
| 5J0121283E | L vedení vzduchu k chladiči Fabia II / Roomster facelift Scout | Skladem na externím skladu | € 5.74 | € 6.94 | |
| 5J0121284E | P vedení vzduchu k chladiči Fabia II / Roomster facelift 5J0121284E | Skladem na externím skladu | € 5.74 | € 6.94 |
V případě nárazu jsou tyto díly tzv. první na ráně. Je tedy velmi důležité, aby byly kvalitní.
Mezi další díly, které zpevňují první část vozu, patří také čela a příčky neboli chladičové stěny (chladičovky). Jejich hlavním úkolem je však fungovat jako nosiče komponentů. U těchto dílů záleží především na tvarové přesnosti, kdy je příčka našroubována na hlavní i vrchní nosníky karoserie a výztuhu. Na příčku jsou pak uchyceny chladiče, ventilátory, světla, nárazník a další díly. Proto otvory a úchyty na chladičové stěně musí být přesně na svém místě, aby vše pasovalo. U starších modelů je příčka vyrobená z ocelového plechu, novější modely jsou z plastu.