Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmoty. První problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.
Kód produktu | Název | Sklad | Cena bez DPH | Cena s DPH | |
---|---|---|---|---|---|
06K906036M-ORG | Ventil vstřikovací 2.0TSI 140kW/180kW 06K906036M-originál | Skladem na externím skladu | € 66.01 | € 79.87 | |
06K906036M-VDO | Ventil vstřikovací 2.0TSI 140kW/180kW 06K906036M-VDO | Skladem na externím skladu | € 104.64 | € 126.61 | |
04L130764D-orig | Ventil regulátoru tlaku 04L130764D - originál | Skladem na externím skladu | € 110.17 | € 133.30 | |
05L130277M-orig | Tryska vstřikovací 2.0 TDI-CR 147kW - 05L130277M - originál | Skladem | € 187.12 | € 226.41 | |
04L130277AC | Vstřikovač CR - 04L130277AC - Originál | Skladem | € 200.79 | € 242.96 | |
04L130277AE | Tryska vstřikovací 04L130277AE - originál | Skladem na externím skladu | € 247.28 | € 299.21 |
Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.
Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?
Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.
Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.