Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmoty. První problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.
Kód produktu | Název | Sklad | Cena bez DPH | Cena s DPH | |
---|---|---|---|---|---|
03L130277B-těsn | Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B | Skladem na externím skladu | 123,14 Kč | 149 Kč | |
03E906031A-pou | Vstřikovací ventil 03E906031A pro 1.2 12v HTP - použitý | Skladem | 500,00 Kč | 605 Kč | |
03E906031C-pou | Vstřikovací ventil 03E906031C pro 1.2 12v HTP - použitý | Objednáno | 500,00 Kč | 605 Kč | |
03E906031C-orig | Vstřikovací ventil 03E906031C pro 1.2 12v HTP - originál | Skladem | 2 423,97 Kč | 2 933 Kč | |
03F906036B-mm | Vstřikovací ventil 03F906036B pro 1.2 TSI - Magneti Marelli | Skladem na externím skladu | 2 437,19 Kč | 2 949 Kč | |
03L130277B-vdo | Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-CR - VDO / Siemens | Skladem na externím skladu | 9 578,51 Kč | 11 590 Kč |
Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.
Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?
Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.
Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.