Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vstřikovací trysky, ventily, rozdělovače paliva

Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmotyPrvní problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.


Probíhá načítání komponenty
Kód produktu Název Sklad Cena bez DPH Cena s DPH
WHT003179 Šroub M6X88 - WHT003179 - originál Skladem na externím skladu 55,37 Kč 67 Kč
03L130277Q-těsn Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277Q Objednáno 86,78 Kč 105 Kč
03L103113-ELR Víčko vstřikovače 03L103113-ELRING Objednáno 110,74 Kč 134 Kč
03L130277B-těsn Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B Skladem na externím skladu 123,14 Kč 149 Kč
06H906036Q-MM Vstřikovací ventil pro 1.8 TSI 112kW/118kW 06H906036Q-Magneti Marelli Skladem na externím skladu 663,64 Kč 803 Kč
03H906036A-pou Vstřikovací ventil 03H906036A pro 3,6 FSI V6 - použitý Skladem 1 239,67 Kč 1 500 Kč
03L130277Q-bosch Tryska vstřikovací 03L130277Q - 2.0 TDI-CR - BOSCH Skladem na externím skladu 6 492,56 Kč 7 856 Kč
03L130277B-vdo Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-CR - VDO / Siemens Skladem na externím skladu 9 458,68 Kč 11 445 Kč

Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.

Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?

  • První závada se projevuje pomalou reakcí auta. Vstřikovač reaguje pomalu na příkazy řídicí jednotky a nepřesně dávkuje. To má za důsledek zvýšenou hlučnost motoru a spotřebu, kolísání tahu a volnoběhu. Za tyto projevy může nárůst vnitřního tření.
  • Druhou závadou bývá nadměrný přepad. Projevuje se uvedením auta do nouzového režimu se sníženým výkonem. Viníkem je špatně těsnící ventil řídicí dávky paliva. Do přepadu se dostane větší množství paliva a problémy jsou na světě.
  • Poslední častou závadou je špatné rozprašování. To způsobuje zvýšenou kouřivost, dochází k lokálnímu přehřání a propálení pístu. Auto je hlučné a má znatelně nižší výkon. Na vině bývá v tomto případě opotřebená tryska, jejíž paprsek nemá pravidelný tvar a na některých místech není dostatek kyslíku na naftu.

Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.

Proveďte test vstřikovačů

Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.