Výztuhy a tlumiče nárazu jsou na automobilu důležitější, než by se možná mohlo zdát. Tyto díly zpevňují celou přední část vozidla. V případě nárazu nebo srážky jsou tedy tyto části první, které začnou pohlcovat energii. Musí být proto vyrobené z kvalitního materiálu, být velmi odolné a pevné. Všechny výztuhy a tlumiče nárazu vybíráme s maximální pečlivostí tak, aby ve vozidle splňovaly svůj účel a vyhovovaly daným kritériím.
Kód produktu | Název | Sklad | Cena bez DPH | Cena s DPH | |
---|---|---|---|---|---|
5E0807248D | Absorbér předního nárazníku Octavia III facelift - 5E0807248D | Skladem | 382,64 Kč | 463 Kč | |
5E0807109 | Výztuha předního nárazníku Octavia III - originál | Skladem na externím skladu | 6 483,47 Kč | 7 845 Kč | |
5E0807109A | Výztuha předního nárazníku Octavia III - originál | Skladem na externím skladu | 6 483,47 Kč | 7 845 Kč | |
5E0807109F | Výztuha předního nárazníku Octavia III facelift 5E0807109F - originál | Skladem na externím skladu | 6 386,78 Kč | 7 728 Kč | |
N91196402 | Šroub M10x35 pro výztuhu nárazníku N91196402 | Skladem na externím skladu | 46,28 Kč | 56 Kč | |
5E0807248 | Absorbér předního nárazníku Octavia III - 5E0807248 | Skladem | 403,31 Kč | 488 Kč | |
8K0805615 | Oko tažné 8K0805615 - originál | Skladem na externím skladu | 795,87 Kč | 963 Kč | |
5E0807248B | Tlumič nárazu na přední výztuhu Octavia III scout 5E0807248B- originál | Objednáno | 325,62 Kč | 394 Kč | |
5E0807248E | Absorbér předního nárazníku Octavia III facelift - 5E0807248E | Skladem | 449,59 Kč | 544 Kč | |
5G0998561 | Sada opravárenská držáku radaru 5G0998561 - originál | Skladem na externím skladu | 1 226,45 Kč | 1 484 Kč | |
5Q0907461A | Držák radaru 5Q0907461A | Skladem na externím skladu | 1 466,12 Kč | 1 774 Kč |
V případě nárazu jsou tyto díly tzv. první na ráně. Je tedy velmi důležité, aby byly kvalitní. Jak už název napovídá, výztuha slouží ke zpevnění přední části vozu. Je našroubována přímo na hlavní podélné nosníky karosérie a spolu s nimi pohlcuje největší procento energie při srážce. Výztuha musí být především pevná, proto je většinou vyrobená z vysoce kvalitní oceli. Zároveň je nutné, aby byla tvarově naprosto přesná a seděla spolu s ostatními díly v přední části vozu.