Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Chladiče klimatizace

Chladič (přesněji kondenzátor) je součástí každé klimatizace v atuomobilech. Chladič kondenzuje chladící plyn na kapalinu a tím ochlazuje vzduch. Pro zvýšenou účinnost se před kondenzátorem nachází ventil, který zajišťuje proudění vzduchu při nízkých rychlostech a během stání automobilu.


Probíhá načítání komponenty
Kód produktu Název Sklad Cena bez DPH Cena s DPH
1J0820191A-niss Vysoušeč chladícího prostoru klimatizace 1J0820191A - Nissens Skladem na externím skladu 353,72 Kč 428 Kč
KS
1K0820411Q-niss Chladič klimatizace (kondenzátor) - 1K0820411Q - Nissens Objednáno 1 466,94 Kč 1 775 Kč
1J0820413N-niss Chladič klimatizace Octavia I - Nissens Skladem na externím skladu 1 476,86 Kč 1 787 Kč
KS
6R0820411H-nissens Chladič klimatizace (kondenzátor) 6R0820411H - Nissens Skladem 1 496,69 Kč 1 811 Kč
KS
1K0820411Q-val Chladič klimatizace (kondenzátor) - 1K0820411Q - Valeo Skladem 1 496,69 Kč 1 811 Kč
KS
5Q0816411BH-mm Chladič klimatizace Octavia III 5Q0816411BH - Magneti Marelli Skladem na externím skladu 1 771,07 Kč 2 143 Kč
KS
6R0820411H-behr Chladič klimatizace (kondenzátor) 6R0820411H - Mahle/Behr Skladem na externím skladu 1 831,40 Kč 2 216 Kč
KS
1J0820413N-M/B Chladič klimatizace + vysoušeč Octavia I - Mahle Objednáno 1 846,28 Kč 2 234 Kč
1S0820411G-mb Chladič klimatizace (kondenzátor) - Citigo - Mahle/Behr Objednáno 2 265,29 Kč 2 741 Kč
5Q0816411BH-nissens Chladič klimatizace Octavia III 5Q0816411BH - Nissens Skladem na externím skladu 2 321,49 Kč 2 809 Kč
KS
1K0820411Q-M/B Chladič klimatizace PREMIUM 1K0820411Q - Mahle/Behr Objednáno 2 350,41 Kč 2 844 Kč
5Q0816411BH-mahle Chladič klimatizace 5Q0816411BH - Mahle Skladem 2 423,97 Kč 2 933 Kč
KS

Kondenzátor se umísťuje v přední části automobilu v blízkosti motorového chladiče, ideálně na tlaku proudícího vzduchu. Kondenzátor je proudem vzduchu ochlazován a stlačený plyn tak ztrácí energii, ochlazuje se a kondenzuje.