Klimatizace je v dnešní době součástí výbavy většiny automobilů a přináší svým uživatelům nepostradatelný komfort v letních i zimních měsících. Ačkoliv na klimatizaci často v rámci celkové údržby vozidla zapomínáme, je důležité věnovat klimatizaci náležitou údržbu, abychom prodloužili její životnost.
Kód produktu | Název | Sklad | Cena bez DPH | Cena s DPH | |
---|---|---|---|---|---|
6Q0820808F-niss | Kompresor klimatizace Fabia I, Fabia II, Roomster - Nissens | Skladem na externím skladu | 4 462,81 Kč | 5 400 Kč | |
1K0820859F-mahle | Kompresor klimatizace 1K0820859F - Mahle | Skladem | 4 333,06 Kč | 5 243 Kč | |
5Q1820102D-orig | Výparník klimatizace včetně ventilu 5Q1820102D - originál | Skladem na externím skladu | 3 995,87 Kč | 4 835 Kč | |
1J0820803K-niss | Kompresor klimatizace Octavia I 1J0820803K - Nissens | Objednáno | 3 662,81 Kč | 4 432 Kč | |
5Q1816100-nissens | Výparník klimatizace 5Q1816100 - Nissens | Objednáno | 3 342,15 Kč | 4 044 Kč | |
5Q0816411BH-mahle | Chladič klimatizace 5Q0816411BH - Mahle | Skladem | 2 423,97 Kč | 2 933 Kč | |
1K0820411Q-M/B | Chladič klimatizace PREMIUM 1K0820411Q - Mahle/Behr | Objednáno | 2 350,41 Kč | 2 844 Kč | |
5Q0816411BH-nissens | Chladič klimatizace Octavia III 5Q0816411BH - Nissens | Skladem na externím skladu | 2 321,49 Kč | 2 809 Kč | |
1S0820411G-mb | Chladič klimatizace (kondenzátor) - Citigo - Mahle/Behr | Objednáno | 2 265,29 Kč | 2 741 Kč | |
1J0820811M-orig | Spojka elektro-magnetická klima-kompresoru Octavia I 1J0820811M - Originál | Skladem | 2 049,59 Kč | 2 480 Kč | |
1K1820103E | Výparník klimatizace + expanzní ventil Octavia II / Yeti | Objednáno | 1 947,93 Kč | 2 357 Kč | |
1J0820413N-M/B | Chladič klimatizace + vysoušeč Octavia I - Mahle | Objednáno | 1 846,28 Kč | 2 234 Kč |
Pokud se zajímáme o celkový stav klimatizace, musíme zejména zkontrolovat:
Součástí systému je také vysoušeč, který má za úkol zachytávat případné nečistoty a nadměrnou vlhkost. Doporučujeme vysoušeč v rámci správné údržby po 5 letech vyměnit, aby se nahromaděné nečistoty neuvolňovaly do kompresoru a nebo nahromaděná voda nezamrzla, což může kompresor nenávratně poškodit. Octavia I a Supreb I jsou posledními modely vozu Škoda, které měly vysoušeč zvlášť. Od modelů Fabie I, Octavia II a dalších vozů je vysoušeč již součástí chladiče (kondenzátoru) a je nutné jej tedy vyměnit celý.