Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Kompresory klimatizace (klimakompresor) a spojky klimatizace

Správná funkce kompresoru je důležitá pro spolehlivý pohyb chladicího média v celém systému klimatizace. Kompresor je silně mechanicky namáhanou součástí a je velmi důležité dbát na jeho výrobní kvalitu a zpracování.


Probíhá načítání komponenty
Spojka elektro-magnetická klima-kompresoru Octavia I
- 38 %

Spojka elektro-magnetická klima-kompreso...

1 770 Kč 1 095 Kč
904,96 Kč bez DPH
ks
Skladem na externím skladu
Elektromagnetická spojka (řemenice) pro kompresor klimatizace na vozy Škoda Octavia I...
IMG_8863
Výprodej

Spojka elektro-magnetická klima-kompreso...

1 161 Kč
959,50 Kč bez DPH
KS
Skladem
Originální nová elektromagnetická spojka (řemenice) pro kompresor klimatizace na vozy...
Kompresor klimatizace Octavia I - Nissens
- 46 %
Akce

Kompresor klimatizace Octavia I - Nissen...

7 960 Kč 4 265 Kč
3 524,79 Kč bez DPH
KS
Skladem
Kompresor klimatizace pro vůz Škoda Octavia I od dánského výrobce Nissens. Nyní za a...
Kompresor klimatizace Fabia I, Fabia II, Roomster - Nissens
- 44 %
Akce

Kompresor klimatizace Fabia I, Fabia II,...

9 587 Kč 5 376 Kč
4 442,98 Kč bez DPH
KS
Skladem na externím skladu
Kompresor klimatizace pro vozy Škoda Fabia I, Fabia II, Roomster od dánského výrobce ...
IMG_8470
- 39 %
Akce

Kompresor klimatizace 1K0820859F - Mahle

8 900 Kč 5 417 Kč
4 476,86 Kč bez DPH
KS
Skladem
Kompresor klimatizace pro vozy Škoda Octavia II, Superb II, Yeti od originálního výro...
IMG_8312
- 72 %
Akce

Kompresor klimatizace 5Q0816803D - Origi...

21 700 Kč 6 050 Kč
5 000,00 Kč bez DPH
Objednáno
Originální nový kompresor klimatizace. Vhodný pro vozy modely Škoda od r.v.2010. Pro...

Jak funguje klimakompresor?

Zatímco u starších typů vozidel, například u vozidla Škoda Octavia I, byla součástí řemenice elektromagnetická spojka, která spínala kompresor jen když bylo potřeba, u novějších vozidel se při běžícím motoru klimakompresor točí stále. Proto je u novějších vozů klimakompresor více namáhán a je potřeba chladivo, chladič a ostatní části udržovat v dobrém stavu.

V případě že například uteče chladivo, kompresor se zpravidla zadře a špony se dostanou do celého systému. V tom případě je potřeba systém vyčistit a vyměnit vysoušeč/chladič). Nebo se může stát, že vysoušeč zamrzne a tak se u kompresoru střihne hřídel řemenice.

Pokud dojde u kompresoru k některé z uvedených komplikací, je důležité nejprve zjistit, o jaký problém se jedná a následně ho řešit.