Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Kompresory klimatizace (klimakompresor) a spojky klimatizace

Správná funkce kompresoru je důležitá pro spolehlivý pohyb chladicího média v celém systému klimatizace. Kompresor je silně mechanicky namáhanou součástí a je velmi důležité dbát na jeho výrobní kvalitu a zpracování.


Probíhá načítání komponenty
Kód produktu Název Sklad Cena bez DPH Cena s DPH
1J0820811M-vika Spojka elektro-magnetická klima-kompresoru Octavia I - Vika Skladem na externím skladu 939,67 Kč 1 137 Kč
ks
1J0820811M-orig Spojka elektro-magnetická klima-kompresoru Octavia I 1J0820811M - Originál Skladem 2 049,59 Kč 2 480 Kč
KS
1J0820803K-niss Kompresor klimatizace Octavia I 1J0820803K - Nissens Skladem na externím skladu 3 662,81 Kč 4 432 Kč
KS
1K0820859F-mahle Kompresor klimatizace 1K0820859F - Mahle Skladem 4 333,06 Kč 5 243 Kč
KS
6Q0820808F-niss Kompresor klimatizace Fabia I, Fabia II, Roomster - Nissens Skladem na externím skladu 4 462,81 Kč 5 400 Kč
KS

Jak funguje klimakompresor?

Zatímco u starších typů vozidel, například u vozidla Škoda Octavia I, byla součástí řemenice elektromagnetická spojka, která spínala kompresor jen když bylo potřeba, u novějších vozidel se při běžícím motoru klimakompresor točí stále. Proto je u novějších vozů klimakompresor více namáhán a je potřeba chladivo, chladič a ostatní části udržovat v dobrém stavu.

V případě že například uteče chladivo, kompresor se zpravidla zadře a špony se dostanou do celého systému. V tom případě je potřeba systém vyčistit a vyměnit vysoušeč/chladič). Nebo se může stát, že vysoušeč zamrzne a tak se u kompresoru střihne hřídel řemenice.

Pokud dojde u kompresoru k některé z uvedených komplikací, je důležité nejprve zjistit, o jaký problém se jedná a následně ho řešit.