Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vstřikovací trysky, ventily, rozdělovače paliva

Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmotyPrvní problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.


Probíhá načítání komponenty
AP49865A
Nový díl

Ventil vstřikovací 2.0TSI 140kW/180kW 06...

€ 79.88 € 79.87
€ 66.01 bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální nový vysokotlaký vstřikovací ventil (vstřikovač) určený pro motory 2.0TSI ...
AP49865B
Nový díl

Ventil vstřikovací 2.0TSI 140kW/180kW 06...

€ 126.61
€ 104.64 bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální nový vysokotlaký vstřikovací ventil (vstřikovač) určený pro motory 2....
Ventil regulátoru tlaku 04L130764D - originál
Nový díl

Ventil regulátoru tlaku 04L130764D - ori...

€ 133.30
€ 110.17 bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální vetil regulátoru tlaku paliva ve vstřikovací liště systému Comon-rail u vo...
IMG_0305
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 2.0 TDI-CR 147kW - 05...

€ 226.41
€ 187.12 bez DPH
Skladem
Nová originální vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Octavia IV, Sup...
Vstřikovač CR - 04L130277AC
Akce
Nový díl

Vstřikovač CR - 04L130277AC - Originál

€ 242.96
€ 200.79 bez DPH
Skladem
Nová originální vstřikovací jednotka značky Škoda pro motor 2,0 TDI (81 a 110 kW) Com...
Tryska vstřikovací 04L130277AE - originál
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 04L130277AE - originá...

€ 299.21
€ 247.28 bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální nová vstřikovací tryska pro motory 2.0TDI 130kW/135kW/140kW

Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.

Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?

  • První závada se projevuje pomalou reakcí auta. Vstřikovač reaguje pomalu na příkazy řídicí jednotky a nepřesně dávkuje. To má za důsledek zvýšenou hlučnost motoru a spotřebu, kolísání tahu a volnoběhu. Za tyto projevy může nárůst vnitřního tření.
  • Druhou závadou bývá nadměrný přepad. Projevuje se uvedením auta do nouzového režimu se sníženým výkonem. Viníkem je špatně těsnící ventil řídicí dávky paliva. Do přepadu se dostane větší množství paliva a problémy jsou na světě.
  • Poslední častou závadou je špatné rozprašování. To způsobuje zvýšenou kouřivost, dochází k lokálnímu přehřání a propálení pístu. Auto je hlučné a má znatelně nižší výkon. Na vině bývá v tomto případě opotřebená tryska, jejíž paprsek nemá pravidelný tvar a na některých místech není dostatek kyslíku na naftu.

Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.

Proveďte test vstřikovačů

Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.