Vstřikovací trysky, ventily, rozdělovače paliva

Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmotyPrvní problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.


Probíhá načítání komponenty
Vstřikovací ventil 03E906031 pro 1.2 12v HTP - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 03E906031 pro 1.2 12v...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Benzínový vstřikovací ventil, originál značky Škoda ve velmi dobrém stavu s gara...
Vstřikovací ventil 03E906031A pro 1.2 12v HTP - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 03E906031A pro 1.2 12...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Použitý originální benzínový vstřikovací ventil Škoda se zárukou. Ventil je určený pr...
Vstřikovací ventil 036906031M pro 1.4 16v 55 kw - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 036906031M pro 1.4 16...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Originální benzínový vstřikovací ventil Škoda s garantovanou zárukou pro motor A...
Vstřikovací ventil 036906031AB pro 1.4 16v 55 kw - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 036906031AB pro 1.4 1...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Odolný a kvalitní benzínový vstřikovací ventil pro motor BKY 1.4 16v 55 kw se zá...
Vstřikovací ventil 036906031L pro 1.4 16v 74 kw - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 036906031L pro 1.4 16...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Originální použitý benzínový vstřikovací ventil pro motor AUB, BBZ 1.4 16v 74 kw. Ven...
Vstřikovací ventil 078133551BA pro 2.8i V6 - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 078133551BA pro 2.8i ...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Kvalitní benzínový vstřikovací ventil pro motor AMX, BBG 2.8 V6. Ventil je ve velmi d...
Vstřikovací ventil 037906031AA pro 1.6i 74 kw - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 037906031AA pro 1.6i ...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Kvalitní benzínový vstřikovací ventil pro motor AEH, AKL 1.6i 74 kw ve velmi dobrém s...
Vstřikovací ventil 032906031A pro 1.6 MPI 55 kw - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 032906031A pro 1.6 MP...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Originální benzínový vstřikovací ventil značky Škoda se zárukou pro motor AEE 1.6 MPI...
Vstřikovací ventil 037906031AL pro 1.6i 75 kw - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 037906031AL pro 1.6i ...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Originální benzínový vstřikovací ventil s označením 037906031AL pro motor AVU, B...
Vstřikovací ventil 06A906031 pro 1.8 turbo - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 06A906031 pro 1.8 tur...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Originální benzínový vstřikovací ventil s označením 06A906031 pro motor AGU 1.8 ...
Vstřikovací ventil 06A906031BA pro 1.8 turbo - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 06A906031BA pro 1.8 t...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Originální benzínový vstřikovací ventil Škoda pro motory ARX, AUM, AUQ 1.8 turbo 110/...
Vstřikovací ventil 06B133551M pro 1.8 turbo - použitý
Bazar

Vstřikovací ventil 06B133551M pro 1.8 tu...

605 Kč
500 Kč bez DPH
Ks
Skladem
Kvalitní benzínový vstřikovací ventil pro motory AWT 1.8 turbo 110 kw s garantov...

Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.

Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?

  • První závada se projevuje pomalou reakcí auta. Vstřikovač reaguje pomalu na příkazy řídicí jednotky a nepřesně dávkuje. To má za důsledek zvýšenou hlučnost motoru a spotřebu, kolísání tahu a volnoběhu. Za tyto projevy může nárůst vnitřního tření.
  • Druhou závadou bývá nadměrný přepad. Projevuje se uvedením auta do nouzového režimu se sníženým výkonem. Viníkem je špatně těsnící ventil řídicí dávky paliva. Do přepadu se dostane větší množství paliva a problémy jsou na světě.
  • Poslední častou závadou je špatné rozprašování. To způsobuje zvýšenou kouřivost, dochází k lokálnímu přehřání a propálení pístu. Auto je hlučné a má znatelně nižší výkon. Na vině bývá v tomto případě opotřebená tryska, jejíž paprsek nemá pravidelný tvar a na některých místech není dostatek kyslíku na naftu.

Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.

Proveďte test vstřikovačů

Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.