Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vstřikovací trysky, ventily, rozdělovače paliva

Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmotyPrvní problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.


Probíhá načítání komponenty
Šroub M6X88 - WHT003179 - originál
- 1 %
Nový díl

Šroub M6X88 - WHT003179 - originál

68 Kč 67 Kč
55,37 Kč bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální šroub pro uchycení trysky vstřikování paliva do hlavy motoru 2.0 16v TDI-P...
AP43116C
Nový díl

Víčko vstřikovače 03L103113-ELRING

134 Kč
110,74 Kč bez DPH
Objednáno
Víčko vstřikovače s těsněním pro vozy Škoda Octavia II, Superb II a Yeti s motory 2.0...
AP13539F
Nový díl

Vstřikovací ventil pro 1.8 TSI 112kW/118...

803 Kč
663,64 Kč bez DPH
Objednáno
Vstřikovací ventil pro vozy Škoda OctaviaII, Superb II a Yeti s motory 1.8 TSI 112kW/...
Vstřikovací ventil 06A906031CT pro 1.6i 75 kw - VDO
Nový díl

Vstřikovací ventil 06A906031CT pro 1.6i ...

3 243 Kč
2 680,17 Kč bez DPH
Objednáno
Nový benzínový vstřikovací ventil od originálního výrobce Siemens / VDO pro motory BG...
AP12471C
Nový díl

Tryska vstřikovací 03G130073G - TDI-PD 2...

15 105 Kč
12 483,47 Kč bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální vstřikovací tryska pro systém vstřikování TDI-PD pro vozy Škoda Octavia II...

Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.

Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?

  • První závada se projevuje pomalou reakcí auta. Vstřikovač reaguje pomalu na příkazy řídicí jednotky a nepřesně dávkuje. To má za důsledek zvýšenou hlučnost motoru a spotřebu, kolísání tahu a volnoběhu. Za tyto projevy může nárůst vnitřního tření.
  • Druhou závadou bývá nadměrný přepad. Projevuje se uvedením auta do nouzového režimu se sníženým výkonem. Viníkem je špatně těsnící ventil řídicí dávky paliva. Do přepadu se dostane větší množství paliva a problémy jsou na světě.
  • Poslední častou závadou je špatné rozprašování. To způsobuje zvýšenou kouřivost, dochází k lokálnímu přehřání a propálení pístu. Auto je hlučné a má znatelně nižší výkon. Na vině bývá v tomto případě opotřebená tryska, jejíž paprsek nemá pravidelný tvar a na některých místech není dostatek kyslíku na naftu.

Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.

Proveďte test vstřikovačů

Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.