Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vstřikovací trysky, ventily, rozdělovače paliva

Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmotyPrvní problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.


Probíhá načítání komponenty
Šroub M6X88 - WHT003179 - originál
- 2 %
Nový díl

Šroub M6X88 - WHT003179 - originál

€ 2.80 € 2.74
€ 2.26 bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální šroub pro uchycení trysky vstřikování paliva do hlavy motoru 2.0 16v TDI-P...
Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277Q
Nový díl

Sada těsnění vstřikovací trysky 03L13027...

€ 4.32 € 4.31
€ 3.56 bez DPH
Skladem na externím skladu
Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277Q
AP43116C
Nový díl

Víčko vstřikovače 03L103113-ELRING

€ 5.50
€ 4.55 bez DPH
Objednáno
Víčko vstřikovače s těsněním pro vozy Škoda Octavia II, Superb II a Yeti s motory 2.0...
Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B
Nový díl

Sada těsnění vstřikovací trysky 03L13027...

€ 6.14
€ 5.07 bez DPH
Skladem
Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B
AP13539F
Nový díl

Vstřikovací ventil pro 1.8 TSI 112kW/118...

€ 33.04
€ 27.31 bez DPH
Objednáno
Vstřikovací ventil pro vozy Škoda OctaviaII, Superb II a Yeti s motory 1.8 TSI 112kW/...
AP12406B
Nový díl

Vstřikovací ventil 03F906036B pro 1.2 TS...

€ 121.37
€ 100.31 bez DPH
Skladem na externím skladu
Benzínový vstřikovací ventil od originálního výrobce Magneti Marelli pro motory CBZA,...
Vstřikovací ventil 06A906031CT pro 1.6i 75 kw - VDO
Nový díl

Vstřikovací ventil 06A906031CT pro 1.6i ...

€ 133.46 € 133.45
€ 110.29 bez DPH
Objednáno
Nový benzínový vstřikovací ventil od originálního výrobce Siemens / VDO pro motory BG...
IMG_8776
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 03L130277Q - 2.0 TDI-...

€ 323.29
€ 267.18 bez DPH
Objednáno
Nová vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Octavia II facelift, Super...
Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-CR - VDO / Siemens
Nový díl

Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-...

€ 501.27
€ 414.27 bez DPH
Skladem na externím skladu
Nová vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Fabia II facelift, Roomste...
AP12471C
Nový díl

Tryska vstřikovací 03G130073G - TDI-PD 2...

€ 621.62
€ 513.74 bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální vstřikovací tryska pro systém vstřikování TDI-PD pro vozy Škoda Octavia II...

Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.

Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?

  • První závada se projevuje pomalou reakcí auta. Vstřikovač reaguje pomalu na příkazy řídicí jednotky a nepřesně dávkuje. To má za důsledek zvýšenou hlučnost motoru a spotřebu, kolísání tahu a volnoběhu. Za tyto projevy může nárůst vnitřního tření.
  • Druhou závadou bývá nadměrný přepad. Projevuje se uvedením auta do nouzového režimu se sníženým výkonem. Viníkem je špatně těsnící ventil řídicí dávky paliva. Do přepadu se dostane větší množství paliva a problémy jsou na světě.
  • Poslední častou závadou je špatné rozprašování. To způsobuje zvýšenou kouřivost, dochází k lokálnímu přehřání a propálení pístu. Auto je hlučné a má znatelně nižší výkon. Na vině bývá v tomto případě opotřebená tryska, jejíž paprsek nemá pravidelný tvar a na některých místech není dostatek kyslíku na naftu.

Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.

Proveďte test vstřikovačů

Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.