Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vstřikovací trysky, ventily, rozdělovače paliva

Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmotyPrvní problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.


Probíhá načítání komponenty
AP28370E
Nový díl

Ventil vstřikovací 1.8 TSI 132kW 06L9060...

797 Kč
658,68 Kč bez DPH
Skladem na externím skladu
Vysokotlaký vstřikovací ventil (vstřikovač) pro motory 1.8 TSI 132 kW , určený pro vo...
Ventil vstřikovací 1.8 TSI 132kW 06L906036J-originál
Nový díl

Ventil vstřikovací 1.8 TSI 132kW 06L9060...

1 443 Kč
1 192,56 Kč bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální nový vysokotlaký vstřikovací ventil (vstřikovač) pro motory 1.8 TSI 132 kW...
Ventil regulátoru tlaku 04L130764D - originál
Nový díl

Ventil regulátoru tlaku 04L130764D - ori...

3 332 Kč
2 753,72 Kč bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální vetil regulátoru tlaku paliva ve vstřikovací liště systému Comon-rail u vo...
Vstřikovač CR - 04L130277AB
Akce
Nový díl

Vstřikovač CR - 04L130277AB

4 235 Kč
3 500,00 Kč bez DPH
Skladem
Zbrusu nová vstřikovací jednotka pro motor 1,6 TDI Common Rail, originál značky Škoda...
IMG_0305
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 2.0 TDI-CR 147kW - 05...

5 660 Kč
4 677,69 Kč bez DPH
Skladem
Nová originální vstřikovací tryska systému Common-rail pro vozy Škoda Octavia IV, Sup...
Vstřikovač CR - 04L130277AC
Akce
Nový díl

Vstřikovač CR - 04L130277AC - Originál

6 074 Kč
5 019,83 Kč bez DPH
Skladem
Nová originální vstřikovací jednotka značky Škoda pro motor 2,0 TDI (81 a 110 kW) Com...
Tryska vstřikovací 1.6 TDI-CR 04L130277AD - originál
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 1.6 TDI-CR 04L130277A...

6 469 Kč
5 346,28 Kč bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální naftový vstřikovací ventyl pro vozy Škoda Octavia III, Rapid, Superb III s...
Tryska vstřikovací 04L130277AE - originál
Akce
Nový díl

Tryska vstřikovací 04L130277AE - originá...

7 480 Kč
6 181,82 Kč bez DPH
Skladem na externím skladu
Originální nová vstřikovací tryska pro motory 2.0TDI 130kW/135kW/140kW

Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.

Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?

  • První závada se projevuje pomalou reakcí auta. Vstřikovač reaguje pomalu na příkazy řídicí jednotky a nepřesně dávkuje. To má za důsledek zvýšenou hlučnost motoru a spotřebu, kolísání tahu a volnoběhu. Za tyto projevy může nárůst vnitřního tření.
  • Druhou závadou bývá nadměrný přepad. Projevuje se uvedením auta do nouzového režimu se sníženým výkonem. Viníkem je špatně těsnící ventil řídicí dávky paliva. Do přepadu se dostane větší množství paliva a problémy jsou na světě.
  • Poslední častou závadou je špatné rozprašování. To způsobuje zvýšenou kouřivost, dochází k lokálnímu přehřání a propálení pístu. Auto je hlučné a má znatelně nižší výkon. Na vině bývá v tomto případě opotřebená tryska, jejíž paprsek nemá pravidelný tvar a na některých místech není dostatek kyslíku na naftu.

Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.

Proveďte test vstřikovačů

Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.