Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Výztuha nárazníku, tlumič nárazu a jejich části.

Výztuhy a tlumiče nárazu jsou na automobilu důležitější, než by se možná mohlo zdát. Tyto díly zpevňují celou přední část vozidla. V případě nárazu nebo srážky jsou tedy tyto části první, které začnou pohlcovat energii. Musí být proto vyrobené z kvalitního materiálu, být velmi odolné a pevné. Všechny výztuhy a tlumiče nárazu vybíráme s maximální pečlivostí tak, aby ve vozidle splňovaly svůj účel a vyhovovaly daným kritériím.


Probíhá načítání komponenty
Výztuha př. nárazníku Octavia I facelift
Nový díl
Výztuha př. nárazníku Superb III 3V0807109 - originál
Nový díl
Absorbér předního nárazníku Fabia II / Roomster - 5J0807248B
Nový díl
Výztuha př. nárazníku Octavia II 1Z0807109C - DPA
Nový díl
Absorbér předního nárazníku Fabia III - 6V0807248
Nový díl
L plechová výztuha uchycení světlometu Octavia II facelift 1Z0805071A - DPA
Nový díl
P plechová výztuha uchycení světlometu Octavia II facelift 1Z0805072A - DPA
Nový díl
Absorbér předního nárazníku Octavia III facelift - 5E0807248D
Nový díl
Výztuha př. nárazníku Octavia II 1Z0807109C - Originál
Nový díl
L plechová výztuha uchycení světlometu Octavia II facelift - Originál
Nový díl
Výztuha předního nárazníku Fabia II / Roomster - DPA
Nový díl
Výztuha předního nárazníku Fabia II / Roomster facelift 5J0807109D - DPA
Nový díl

V případě nárazu jsou tyto díly tzv. první na ráně. Je tedy velmi důležité, aby byly kvalitní. Jak už název napovídá, výztuha slouží ke zpevnění přední části vozu. Je našroubována přímo na hlavní podélné nosníky karosérie a spolu s nimi pohlcuje největší procento energie při srážce. Výztuha musí být především pevná, proto je většinou vyrobená z vysoce kvalitní oceli. Zároveň je nutné, aby byla tvarově naprosto přesná a seděla spolu s ostatními díly v přední části vozu.