Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Naftové vstřikovače

Naftové vstřikovače Common Rail jsou dnes nejpoužívanějším typem vstřikovačů u dieselových vozidel. Splňují požadavky vysoké kvality a přesnosti, navíc se vyznačují nejlepšími emisními limity. V naší nabídce najdete naftové vstřikovače se zárukou kvality a originality značky Škoda. Nízká cena a dodání do 24 hod s možností osobního vyzvednutí je samozřejmostí. Kromě zcela nových originálních vstřikovačů nabízíme také lehce opotřebované, ke kterým se vztahuje záruka 30 dní na montáž a odzkoušení.


Probíhá načítání komponenty
Kód produktu Název Sklad Cena bez DPH Cena s DPH
WHT003179 Šroub M6X88 - WHT003179 - originál Skladem na externím skladu 56,20 Kč 68 Kč
KS
03L130277Q-těsn Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277Q Objednáno 86,78 Kč 105 Kč
04L130SADA Sada těsnění vstřikovací trysky 04L130SADA Skladem na externím skladu 119,01 Kč 144 Kč
KS
03L130277B-těsn Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B Skladem na externím skladu 123,14 Kč 149 Kč
KS
04L130277AB Vstřikovač CR - 04L130277AB Skladem 3 500,00 Kč 4 235 Kč
ks
05L130277M-orig Tryska vstřikovací 2.0 TDI-CR 147kW - 05L130277M - originál Skladem 4 527,27 Kč 5 478 Kč
KS
04L130277AC Vstřikovač CR - 04L130277AC - Originál Skladem 5 019,83 Kč 6 074 Kč
ks
04L130277AE Tryska vstřikovací 04L130277AE - originál Skladem na externím skladu 5 449,59 Kč 6 594 Kč
KS
03L130277Q-bosch Tryska vstřikovací 03L130277Q - 2.0 TDI-CR - BOSCH Skladem na externím skladu 6 348,76 Kč 7 682 Kč
KS
03L130277B-vdo Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-CR - VDO / Siemens Skladem na externím skladu 8 716,53 Kč 10 547 Kč
KS
03G130073G-orig Tryska vstřikovací 03G130073G - TDI-PD 2.0 16v Skladem na externím skladu 9 983,47 Kč 12 080 Kč
KS

Naftové vstřikovače se časem opotřebují, zejména používáním nekvalitního paliva s příměsemi. Velmi důležitý je proto pravidelný a odborný servis.

Vývoj naftových vstřikovačů Škoda

Při výrobě automobilů Škoda se nejprve používala řadová čerpadla, která dávkovala naftu jednotlivě ke každému vstřiku. V roce 2001 začala Škoda přecházet na systém čerpadlo – tryska (pumpe-duse PD). U těchto motorů je vstřik uvnitř hlavy válců, vstřikovací ventily jsou ovládány mechanicky přes vačkovou hřídel. U tohoto systému PD je vhodné po najetí cca 150 tis. kilometrů revize vstřikovače. V roce 2010 Škoda přechází na systém Common Rail – CR. Tento systém je dnes u automobilů nejvyužívanější. Common Rail je založen na systému společného potrubí, které funguje jako tlakový zásobník, kde je připravena stlačená nafta.

U nás najdete vstřikovače nové či vymontované z motorů s rozumným nájezdem kilometrů. Na použité vstřikovače se vztahuje záruka 30 dní na montáž a odzkoušení. V případě nespokojenosti vám daný vstřikovače vyměníme. Cena vstřikovačů je adekvátní k míře jejich opotřebení.